Zvolte jazyk: CS EN

Zvolte měnu: CZK EUR USD

Přihlášení Registrace

Problémy a řešení u přepravy zásilek

Worldwide shipping Váš košík je prázdný Menu

Doprava a platba Problémy a řešení u přepravy zásilek

Problémy a řešení u přepravy zásilek

Při přepravě zásilek Českou poštou a doručování do vzdálených oblastí se mohou ve vyjímečných případech vyskytnout snadno řešitelné problémy.

Při sledování zásilky delší dobu nenastává změna 

Vždy se zobrazuje pohyb zásilky na Timelinu portálu 17Track.net. Pokud zásilka "zamrzne" znamená to, že zásilka dostala nové číslo místní doručovací pošty. Pokud není vidět pohyb zásilky minimálně týden a zásilka není stále doručena na Vaši adresu, prosím kontaktujte svoji doručovací poštu s číslem zásilky, které jsme Vám poslali. Zásilka se dá takto najít a rychle doručit (může se např. stát, že zásilka jde v zemi doručení k proclení a zákazník o tom nemá informaci). Z České republiky nelze toto změněné číslo dohledat, ale v případě nedoručení zásilky zahájíme reklamaci přepravy a trasu zásilky a kde se nachází lze zjistit, ale trvá to zhruba 14 pracovních dní, proto tento způsob řešení volíme až v krajním případě. 

Při přečíslování zásilky doručovací poštou se obvykle zobrazí hláška: The consignment was sent to the destination country a je bez dalších informací.

retroarms-tracking-number_1

Na timeline 17Track.net není záznam o sledování zásilky i přes to, že jste od nás obrdželi sledovací číslo zásilky a potrvzení o odeslání zásilky.

Další problém může nastat při security check, kdy je zásilka zadržena na letišti a vrácena odesílateli, tedy k nám a my ji přepošleme znovu. Na timeline 17Track.net se objeví hláška: Full details on the consignment are not available on the Internet, please call our information line at 954 40 66 99. Protože tyto stavy nelze sledovat, pokud toto zjistíte, prosím kontaktujte nás a my se pokusíme zjistit víc informací a zásilku co nejrychleji vrátit do přepravy a úspěšně doručit.

retroarms-tracking-number-1

Snažíme se zabránit případným problémům při přepravě (např. nenápadné balení zásilek, správné vyplnění vývozních dokumentů apod.), ale ve vyjímečných případech může nastat neočekáváná událost.

Veškeré vzniklé problémy s dopravou se snažíme řešit co nejrychleji, ale prosím mějte na paměti, že naše firma není přímí přepravce, ale pouze přepravu zásilek zprostředkovává a veškeré řešení problémů provádíme jako poprodejní servis.