Zvolte jazyk: CS EN

Zvolte měnu: CZK EUR USD

Přihlášení Registrace

FAQ

Worldwide shipping Váš košík je prázdný Menu

FAQ

FAQ

Odpovědy na Vaše nejčastější dotazy

Sklad a zboží

Je zboží skladem opravdu skladem?

Pokud je v eshopu uvedeno, že je zboží skladem, tak ano je reálně skladem v našem eshopu.

Lze si zboží předobjednat?

Zboží si nelze předobjednat, aby nevznikal zbytečný chaos v objednávkách, ale lze u každého produktu, který není skladem je možnost nastavení hlídacího psa, takže po naskladnění Vám přijde na email informace, že je zboží skladem a lze je objednat.

Přišel mi email o naskladnění, ale zboží není skladem.

To se může stát, pokud na zboží čeká velký počet zájemců a vyprodá se velmi rychle.

Registrace v eshopu

Je povinná registrace ?

Ano registrace do eshopu je povinná, protože do administrace ukládáme všechny údaje o objednávkách. Takže po přihlášení do eshopu uvidíte svoje údaje a přehled objednávek.

Poysktujete osobní údaje třetím stranám?

Ne, žádné osobní údaje neposkytujeme třetím stranám. U nás jsou všechny osobní údaje v bezpečí.

Budou mi chodit newslttery?

Při registraci je možnost se odhlásit z odběru informačních emailů. Tuhle možnost nedoporučujeme, protože přijdete o nové informace.